dissabte, 14 de gener del 2012

Un bon correu; un bon dia!


Ahir vaig anar a la Biblioteca per buscar un llibre que tenia encarregat. Com acostumo a fer sempre que hi vaig, vaig passejar entre els passadissos a veure si algun llibre em cridava l'atenció i vaig agafar-ne un que hi havia a la taula i portava de títol “La gran O”, de Santi Baró. El llibre, però,el vaig agafar per la meva mare confiant que li podria agradar.
Durant la tarda i ja instal•lada a la vora de la llar de foc, vaig decidir llegir la primera pàgina i... no vaig poder parar de llegir fins que me’l vaig acabar!
Quin plaer el d’agafar un llibre i no poder-lo deixar perquè l’intriga i les ganes de saber com acaba fan que la resta de coses que giren al teu voltant es paralitzin.
Avui quan m’he llevat, al veure de nou el llibre sobre la taula he pensat que no em podia quedar així de tranquil•la. Quan algú ens fa passar una bona estona considero que s’ha de dir ja que a nosaltres també ens agrada rebre felicitacions per accions que hem fet.
He decidit buscar l’autor pel facebook. L’he trobat i li he enviat un correu amb la mínima esperança que tard o d’hora me’l contestaria. Abans d’una hora he rebut la seva contesta i us asseguro que la il•lusió que m’ha fet no té preu.

- Bon dia Santi,
em dic Clara i sóc una jove periodista i des d’ ahir, lectora teva. Ahir a la tarda vaig anar a buscar llibres per la meva mare i vaig agafar "La gran 0".
Tot i haver-lo agafat per ella, i sense ganes de seguir fent exercicis d'anglès, em vaig disposar a llegir-ne la primera pàgina. La primera pàgina em va portar a la segona, a la tercera i a la 143!!! No vaig poder deixar el llibre fins que el vaig acabar.
Feia molt temps que no m'enganxava tant i tant un llibre. Et volia donar les gràcies per haver-me retornat les ganes "enganxadisses" de no deixar un llibre fins que no l'acabes la mateixa tarda.

Felicitats pel llibre un cop més i gràcies per fer-lo tan llaminer!

Moltes gràcies!!!!

Clara

- Hola Clara,
El teu missatge ha estat el millor que m'ha passat avui, bé i durant la setmana, bé, no sé ben bé des de quan... Moltes gràcies!!! M'encantaria poder publicar el teu missatge al meu mur, si em dónes permís ho faré.

Repeteixo,
Gràcies per les teves paraules!

Santi

Si podeu, llegiu el llibre!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada